R10'da ki Bankacılık beklentisi ile piyasada ki Bankacılık beklentisi farklıdır. Rutin havele eft vb. iş amacıyla kullanıyorsanız Enpara fazlasıyla yeterli. Yaşanan makas olayı hepsinde yaşanabilir. Bankaların hazine birimleri ani bir sıçrama ihtimali varsa makası yüksek tutar.

Diğer Bankacılık hizmetlerinide kullanıyorsanız her zaman Ziraat ve İş'ten gerisini tanımam. Dediğim gibi hangisi iyi kısmı beklenti ile alakalı.