R10 iş yapma rehberi
18
●381
- 21-03-2021, 13:57:57Ben yeni üyelerdenim, kurunun yanında yaşta yansın gibi olmuş ama bir yandan da bende hizmet alacağım zaman bakıyorum bunların bir kısmına. Hizmet alırken baktığımız şeyler, hizmet verirken karşımıza çıktığında da olmuyor, o zaman yeni kimse ticaret yapamaz çünkü. Bir yanım hak veriyor, bir yanım olur mu öyle şey diyor
Kafamda deli sorular...
- 21-03-2021, 14:04:36r10dan tek ama tek beklentim havuz sistemi. çok basit ödemeyi alıcı r10 a yapacak iş tesliminden belli bir süre sonra satıcıya para gidecek. tek çözümü budur. komisyonuna alacak oh mis. @Coşkun Çetin; duy sesini mazlumlaırn
))
- 21-03-2021, 14:07:28Bu cidden çok güzel olurduxAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 14:19:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Havuz sistemi gelirse yılların trade sistemi kalkar :dxAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 14:21:08keşke..seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden kalksın... trade sistemi sadece ticaret içinmi... illaki bir yorum belirteceksin hizmet aldın para verdin para aldın diye iyi veya kötü demek hakkınProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-03-2021, 14:55:52trade sistemi bağlantılı şekilde çalışırProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafamda deli sorular...