Ben yeni üyelerdenim, kurunun yanında yaşta yansın gibi olmuş ama bir yandan da bende hizmet alacağım zaman bakıyorum bunların bir kısmına. Hizmet alırken baktığımız şeyler, hizmet verirken karşımıza çıktığında da olmuyor, o zaman yeni kimse ticaret yapamaz çünkü. Bir yanım hak veriyor, bir yanım olur mu öyle şey diyor Kafamda deli sorular...