r10dan tek ama tek beklentim havuz sistemi. çok basit ödemeyi alıcı r10 a yapacak iş tesliminden belli bir süre sonra satıcıya para gidecek. tek çözümü budur. komisyonuna alacak oh mis.
@Coşkun Çetin; duy sesini mazlumlaırn

))
Bu cidden çok güzel olurdu