xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10dan tek ama tek beklentim havuz sistemi. çok basit ödemeyi alıcı r10 a yapacak iş tesliminden belli bir süre sonra satıcıya para gidecek. tek çözümü budur. komisyonuna alacak oh mis. @Coşkun Çetin; duy sesini mazlumlaırn ))
Havuz sistemi gelirse yılların trade sistemi kalkar :d