• 07-03-2021, 23:09:11
    #1
    Silinebilir
  • 07-03-2021, 23:13:26
    #2
    Weecomi yeni bir oluşum değil. Bundan 6-7 yıl öncesinde üyelere belli başlı materyaller veriyordu (tablet, not defteri gibi). Yanlış hatırlamıyorsam o dönem 450 lira gibi bir kayıt ücreti vardı en küçük paketten. Ahh, benim gibi saadet zincirlerinin en tepelerini görmüş insanlar iyi bilir. Haziran'ın 40 derece sıcağında takım elbiseyle toplantıya gelmeler felan... O dönem sağlam bir vurgun yapmıştı bu firma. Sonrasında el değiştirdi diye duydum ama nasıl yargılanmadı anlamadım.
  • 07-03-2021, 23:14:42
    #3
    2.ci çiftlik bank vakası geliyor desene 🙂
  • 07-03-2021, 23:14:58
    #4
    Türklerin yaptığı hiçbir işe yatırım yapmamayı kendinize not edinirseniz zarar görmezsiniz hiçbir zaman.

    Yok yerli coin, yok bilmem ne. İşin içinde Türk varsa kusura bakmayın ama ************** olma ihtimali %99 oluyor.
  • 07-03-2021, 23:15:03
    #5
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Weecomi yeni bir oluşum değil. Bundan 6-7 yıl öncesinde üyelere belli başlı materyaller veriyordu (tablet, not defteri gibi). Yanlış hatırlamıyorsam o dönem 450 lira gibi bir kayıt ücreti vardı en küçük paketten. Ahh, benim gibi saadet zincirlerinin en tepelerini görmüş insanlar iyi bilir. Haziran'ın 40 derece sıcağında takım elbiseyle toplantıya gelmeler felan... O dönem sağlam bir vurgun yapmıştı bu firma. Sonrasında el değiştirdi diye duydum ama nasıl yargılanmadı anlamadım.
    O dönemden kalan haberlerde kaldırılıyor bende anlamadım. Konuda düzenleme yaptım görebilirsiniz.
  • 07-03-2021, 23:17:53
    #6
    şaka gibi bir ülkede yaşıyoruz
  • 07-03-2021, 23:18:00
    #7
    Bende bu tarz bir oluşumun içindeyim. Güzel de paralar kazanıyoruz. Ama bu net ponzi. Yatırım miktarı ne kadar düşük tutulursa o kadar ponzi olasılığı artar. Küçük yatırımcıya kadar dolandırıyor lar.
  • 07-03-2021, 23:19:27
    #8
    youngtze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türklerin yaptığı hiçbir işe yatırım yapmamayı kendinize not edinirseniz zarar görmezsiniz hiçbir zaman.

    Yok yerli coin, yok bilmem ne. İşin içinde Türk varsa kusura bakmayın ama ************** olma ihtimali %99 oluyor.
    Daha birkaç hafta bir konu gördüm burada, diyor ki bu sitenin aynısını uygun ücretle yapacak olan var mı... Bakıyorum herkes yazılımcı herkes... Gelip ç. alıntı işler peşindeler.
    50TL ye uzaktan eğitim sınavıma girecek var mı diye konuları da gördük...
    Hep bir *********** ************** peşinde milletimiz.
  • 07-03-2021, 23:20:21
    #9
    webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dönemden kalan haberlerde kaldırılıyor bende anlamadım. Konuda düzenleme yaptım görebilirsiniz.
    Eğitimsiz insanların dahi baş üstüne çıkarıldığı, önünde düğme iliklendiği bir foseptiktir saadet zinciri. Düşünsene, mahallede selamın alınmıyor ama sadece para ödediği için binlerce kişi üstadım diyip sarılıyor sana. Hiç para kazanmasa bile sırf bu duyguyu hissetmek için binlerce lira verecek binlerce insan var. O yüzden ne kadar anlatırsan anlat boş. Saadet zincirinden 100binlerce lira kazandım, 100binlerce lira da kaybettim. Kaybettiğim son para da her şeyi yasal olan, hiçbir ödemeyi aksatmayan detay maxinet'tir. Bu firmanın bile tepesine çöküldü, parasına el konuldu ve binlerce insan mağdur edildi.