Weecomi yeni bir oluşum değil. Bundan 6-7 yıl öncesinde üyelere belli başlı materyaller veriyordu (tablet, not defteri gibi). Yanlış hatırlamıyorsam o dönem 450 lira gibi bir kayıt ücreti vardı en küçük paketten. Ahh, benim gibi saadet zincirlerinin en tepelerini görmüş insanlar iyi bilir. Haziran'ın 40 derece sıcağında takım elbiseyle toplantıya gelmeler felan... O dönem sağlam bir vurgun yapmıştı bu firma. Sonrasında el değiştirdi diye duydum ama nasıl yargılanmadı anlamadım.
O dönemden kalan haberlerde kaldırılıyor bende anlamadım. Konuda düzenleme yaptım görebilirsiniz.