webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O dönemden kalan haberlerde kaldırılıyor bende anlamadım. Konuda düzenleme yaptım görebilirsiniz.
Eğitimsiz insanların dahi baş üstüne çıkarıldığı, önünde düğme iliklendiği bir foseptiktir saadet zinciri. Düşünsene, mahallede selamın alınmıyor ama sadece para ödediği için binlerce kişi üstadım diyip sarılıyor sana. Hiç para kazanmasa bile sırf bu duyguyu hissetmek için binlerce lira verecek binlerce insan var. O yüzden ne kadar anlatırsan anlat boş. Saadet zincirinden 100binlerce lira kazandım, 100binlerce lira da kaybettim. Kaybettiğim son para da her şeyi yasal olan, hiçbir ödemeyi aksatmayan detay maxinet'tir. Bu firmanın bile tepesine çöküldü, parasına el konuldu ve binlerce insan mağdur edildi.