• 05-03-2021, 19:30:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefonu Büyük İhtimal Açık hat
  • 05-03-2021, 19:31:35
    #11
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarı site ve letgoda uyanık olun. En kuytu yer seçilir ilana çıkılır. Önden para paranın yarısı vs olaylarından uzak durun.

    2 gün önce adamın attığı kimlikteki tc den numaraları çıkardım ekrandan numarayı aradım. Kimlikten haberi yok. Fotoğraflar ayrı adamın kimliği ile bir başkası ************** yapıyor.
    n4yusufgunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu Büyük İhtimal Açık hat
    Evet hocam bende öyle oldugunu düşündüm bu yüzden birşey yapmıyorum ama genede suç duyurusunda buluncam ip falan belkide birşeyden yakalarlar.
  • 05-03-2021, 19:32:42
    #12
    berrkeem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam bende öyle oldugunu düşündüm bu yüzden birşey yapmıyorum ama genede suç duyurusunda buluncam ip falan belkide birşeyden yakalarlar.
    Hocam Uğraşın ama bu adamların çok davası vardır avukatlara çok para veriyorlar
  • 05-03-2021, 19:33:44
    #13
    Emniyete ihbarda bulunmak için bir letgo kullanıcısı hakkında daha fazla bilgiye ihtiyacın varsa, info@letgo.com adresinden bize e-posta gönderebilirsin.
  • 05-03-2021, 19:42:01
    #14
    n4yusufgunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Uğraşın ama bu adamların çok davası vardır avukatlara çok para veriyorlar
    Teşekkür ederim hocam bakalım adalet kazanır diye düşünüyorum fakat işte sadece benimde etmemle olmuyor herkes ben gibi davranış göstercek olsa hiçbirşey onu kurtaramazda bakalım..

    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emniyete ihbarda bulunmak için bir letgo kullanıcısı hakkında daha fazla bilgiye ihtiyacın varsa, info@letgo.com adresinden bize e-posta gönderebilirsin.
    Çok teşekkürler hocam bu çok iyi oldu mail gönderdim bu şekilde
  • 06-03-2021, 04:56:52
    #15
    Savcılığa gidip şikayetçi olacaksın.Savcı seni kabül edecek karşısına geçip anlatacaksın.Savcı muhtemelen bir şey çıkmaz bunlardan, pek çok şikayet alıyoruz diyecek.Muhtemelende bir şey çıkmayacak çünkü iban başkasının,TC başkasının,Telefon başkasının üzerinedir ve bu kişilerin haberi bile yoktur.Savcı iyi bütün paranı kaptırmamışsın,kaptıranlar çok diyecek bir de sana.

    Farklı bir durum'da aynen böyle diyolog geçti,Suç duyurusunda bulunduk ama sonuç alamadık...
  • 06-03-2021, 11:14:16
    #16
    Allah Allah nasıl savcıymis o ya. Halbuki ben 280 lira için açtığım davadan 1 yıl küsur hapis cezası 2 bin civarı da adlı para cezası aldırdım adama.


    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa gidip şikayetçi olacaksın.Savcı seni kabül edecek karşısına geçip anlatacaksın.Savcı muhtemelen bir şey çıkmaz bunlardan, pek çok şikayet alıyoruz diyecek.Muhtemelende bir şey çıkmayacak çünkü iban başkasının,TC başkasının,Telefon başkasının üzerinedir ve bu kişilerin haberi bile yoktur.Savcı iyi bütün paranı kaptırmamışsın,kaptıranlar çok diyecek bir de sana.

    Farklı bir durum'da aynen böyle diyolog geçti,Suç duyurusunda bulunduk ama sonuç alamadık...
    + Elde dekont görüşmeler ve ürün linkiyle karakola şikayet bırak er ya da geç avlanir merak etme. Herhangi bi avukat vs gerek yok sen ücret ödemiş nihai alicisin birşeyi ispat veya savunma durumun yok. Şikayetçi oluyorsun devlet bankasını aracı olarak kullandığı için kamu davasına dönüyor ve devlet gerekeni yapıyor.
  • 08-03-2021, 02:20:23
    #17
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Allah nasıl savcıymis o ya. Halbuki ben 280 lira için açtığım davadan 1 yıl küsur hapis cezası 2 bin civarı da adlı para cezası aldırdım adama.




    + Elde dekont görüşmeler ve ürün linkiyle karakola şikayet bırak er ya da geç avlanir merak etme. Herhangi bi avukat vs gerek yok sen ücret ödemiş nihai alicisin birşeyi ispat veya savunma durumun yok. Şikayetçi oluyorsun devlet bankasını aracı olarak kullandığı için kamu davasına dönüyor ve devlet gerekeni yapıyor.
    Teşekkür ederim hocam öyle yaptım bakalım bir haber cıkarsa buraya edit geçerim