Savcılığa gidip şikayetçi olacaksın.Savcı seni kabül edecek karşısına geçip anlatacaksın.Savcı muhtemelen bir şey çıkmaz bunlardan, pek çok şikayet alıyoruz diyecek.Muhtemelende bir şey çıkmayacak çünkü iban başkasının,TC başkasının,Telefon başkasının üzerinedir ve bu kişilerin haberi bile yoktur.Savcı iyi bütün paranı kaptırmamışsın,kaptıranlar çok diyecek bir de sana.
Farklı bir durum'da aynen böyle diyolog geçti,Suç duyurusunda bulunduk ama sonuç alamadık...