Allah Allah nasıl savcıymis o ya. Halbuki ben 280 lira için açtığım davadan 1 yıl küsur hapis cezası 2 bin civarı da adlı para cezası aldırdım adama.
+ Elde dekont görüşmeler ve ürün linkiyle karakola şikayet bırak er ya da geç avlanir merak etme. Herhangi bi avukat vs gerek yok sen ücret ödemiş nihai alicisin birşeyi ispat veya savunma durumun yok. Şikayetçi oluyorsun devlet bankasını aracı olarak kullandığı için kamu davasına dönüyor ve devlet gerekeni yapıyor.
Teşekkür ederim hocam öyle yaptım bakalım bir haber cıkarsa buraya edit geçerim