• 05-03-2021, 16:06:06
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haziran ayında Batum’a gitmeyi düşünüyorum. İlk defa yurtdışına çıkacağım dikkat etmem veya bilmem gereken bir şey var mıdır? Pasaportum veya vizem yok sadece kimlik kartı ile gitmeyi düşünüyorum.
    Amacım tüm gün gezmek ve PlayStation alıp geri gelmek. Kutusunu açıp getirsem sorun yaratırlar mı yoksa illa ki kutusuz mu getirmemiz gerekiyor?
  • 05-03-2021, 16:09:10
    #2
    yeni kimlik ile girersiniz sıkıntı olmaz
  • 05-03-2021, 16:09:39
    #3
    Batum hakkında hiç iyi şeyler duymadım hocam. Eğer Batum'a gidecekseniz dikkatli ve uyanık olmanızı tavsiye ederim
  • 05-03-2021, 16:09:50
    #4
    Yeni kimlik kartı ve 50 tl pul ucreti ile giriş yapabiliyosun sınırı geçince dövizler var hepsini bozdurma ama paranın sehir icinde daha fazla alabilirsin gurcistan larisi o yuzden bide siniri gecince taksiyle değil dolmuşla gitmeni tavsiye ederim
  • 05-03-2021, 16:10:22
    #5
    Hocam benden bir tavsiye batum da cüzdanınıza dikkat edin
  • 05-03-2021, 16:13:32
    #6
    Batum'da 3 gün geçirdim. Türkler'den ve gece kulüplerinden uzak dur.
  • 05-03-2021, 16:14:27
    #7
    Hocam Batum ilk seyahat için biraz zor gibi sanki ☺ Couchsurfing den kesinlikle Türkçe bilen ve az da olsa güvenebileceğiniz birisi ile tanışın. Sizi karşılaşın yardımcı olsun. Ayrıca cüzdana dikkat.
  • 05-03-2021, 16:16:02
    #8
    Taksicilere dikkat hocam
  • 05-03-2021, 16:16:28
    #9
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batum hakkında hiç iyi şeyler duymadım hocam. Eğer Batum'a gidecekseniz dikkatli ve uyanık olmanızı tavsiye ederim
    Cüzdanı boynuma asarım artık