Yeni kimlik kartı ve 50 tl pul ucreti ile giriş yapabiliyosun sınırı geçince dövizler var hepsini bozdurma ama paranın sehir icinde daha fazla alabilirsin gurcistan larisi o yuzden bide siniri gecince taksiyle değil dolmuşla gitmeni tavsiye ederim