Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Haziran ayında Batuma gitmeyi düşünüyorum. İlk defa yurtdışına çıkacağım dikkat etmem veya bilmem gereken bir şey var mıdır? Pasaportum veya vizem yok sadece kimlik kartı ile gitmeyi düşünüyorum.
Amacım tüm gün gezmek ve PlayStation alıp geri gelmek. Kutusunu açıp getirsem sorun yaratırlar mı yoksa illa ki kutusuz mu getirmemiz gerekiyor?