• 03-03-2021, 22:40:24
    #1
    Merhabalar,
    3-4 haftadır ekran kartı almak içni stok kovalıyordum bir türlü yakalıyamadım,
    Vatan bilgisayardan 1660 ti ekran kartı düşürüp kasa topladım 7000 tl arkadaşım istedi sattım tekrar 7000 tl sonra ara ki ekran kartı bulasın..

    https://moleculepc.com/urun/hazir-si...mler/radon-v1/

    Bunu niyetlendim önce 3 haftalık araştırma sonucu düşürdüm stoklarında vardı kredi kartından çektim önce ödemesini sonra kredi kartı iadesini alıp kredi çekip kredi ile aldım ara ödemeler yaparak daha erken kapatırım düşüncesi ile...

    Bugün öğle saatlerinde n11 de ekran kartı bakmaya devam ediyorum bir ürün daha yakaladım,
    RTX 3070 ekran kartı parasına satıyorlardı resmen, stokta o karttan yok olanlarda zaten 13-15 arası fiyat çekiyor..

    İş bankasındaki kredimde onaylanmış benim onayı bekliyordu şeytan şöööyle bir dürttü al dedi, krediyi onayladım sanki evren bana alma dercesine önce ödeme onaylanmadı red yedi banka tarafından kartıma bloke koyuldu şüpheli görülüp.

    Israrla bankayı 4-5 sefer arayıp blokeyi kaldırıp satın aldım.

    Satın aldığım 1.ÜRÜN

    ANAKART
    MSI B450 TOMAHAWK MAX AM4 DDR4 3466(OC) DVI HDMI
    İŞLEMCİ
    AMD
    İŞLEMCİ SERİ
    Ryzen 5
    İŞLEMCİ MODELİ
    5600X Tray 3.7GHz 32MB
    EKRAN KARTI
    Msi Geforce RTX
    EKRAN KARTI MODEL
    3070 Ventus 2x 8G 256 bit
    DEPOLAMA
    WD BLACK SN750 NVMe 1TB 3470MB-3000MB/s M.2 2280 SSD
    SIVI SOĞUTMA
    Adata XPG Levante RGB Sıvı Soğutucu
    KASA
    Performax Warmech Siyah Cam RGB Atx Kasa
    GÜÇ KAYNAĞI
    Performax PG-750W01 750W 80+Bronz PSU

    2.Satın aldığım ürün

    https://urun.n11.com/masaustu-bilgis...070-P480549706

    Quantum Gaming S78 Intel I7 10700 16GB RAM 512GB RTX3070
    İşlemci
    : Intel Core i7-10700
    Anakart : MSI B460M PRO

    RAM : NeoForza 8GB 3000MHz x2

    Depolama : Hikvision 512GB M.2 2000/1600 MB/s

    Ekran Kartı : MSI RTX 3070 Gaming X Trio
    Güç (PSU) : Rampage 750W 80+ Bronze
    İşlemci Soğutucu : Cooler Master ML120L V2 RGB Sıvı Soğutucu.


    Son 2 ürün kalmış zaten ay sonu olsa sanırım 2 sipariş birden girecektim n11 dekinden..

    Öğle arası 32.460 TL'lik oldum.
    Hadi diyelim bunun 8000 TL'si vergiden düşsem , hadi diyelim n11 deki kasayı kullanmayıp ilandan 5-6 bin den satsam 2 si birden bana 18 bin tl ye gelmiş oluyor..

    Mining + Youtube Pubg + Oyun Tanıtım videoları Twitch Canlı Yayınları Yapmayı Düşünüyorum.

    n11 deki kasanın ekran kartını cıkarıp, 2 gb ekran kartı takıp o bilgisayarıda knight online da pazar da kullanırım muhtemelen.

    İş icabı olmasa bütçe ayıramazdım ama hesap kitap birbirini tutuyor kredi taksitlerini karşılıyor şuan inşallah bir aksilik olmaz ise...

    Rabbim herkesin hayalini kurduğu ürün, eşyaların, malların sahiplerini olmayı nasip etsin.
  • 03-03-2021, 22:43:15
    #2
    Hocam mining ekran kartını satmış olmasınlar, test ettiniz mi?
  • 03-03-2021, 22:43:27
    #3
    Google 1. Sayfa Garantili
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın da, mağaza fatura keser inşallah
  • 03-03-2021, 22:43:30
    #4
    Hayırlı olsun hocam
  • 03-03-2021, 22:43:38
    #5
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    3-4 haftadır ekran kartı almak içni stok kovalıyordum bir türlü yakalıyamadım,
    Vatan bilgisayardan 1660 ti ekran kartı düşürüp kasa topladım 7000 tl arkadaşım istedi sattım tekrar 7000 tl sonra ara ki ekran kartı bulasın..

    https://moleculepc.com/urun/hazir-si...mler/radon-v1/

    Bunu niyetlendim önce 3 haftalık araştırma sonucu düşürdüm stoklarında vardı kredi kartından çektim önce ödemesini sonra kredi kartı iadesini alıp kredi çekip kredi ile aldım ara ödemeler yaparak daha erken kapatırım düşüncesi ile...

    Bugün öğle saatleri oturmuşum nargile içiyorum cafede , n11 de ekran kartı bakmaya devam ediyorum bir ürün daha yakaladım,
    RTX 3070 ekran kartı parasına satıyorlardı resmen, stokta o karttan yok olanlarda zaten 13-15 arası fiyat çekiyor..

    İş bankasındaki kredimde onaylanmış benim onayı bekliyordu şeytan şöööyle bir dürttü al dedi, krediyi onayladım sanki evren bana alma dercesine önce ödeme onaylanmadı red yedi banka tarafından kartıma bloke koyuldu şüpheli görülüp.

    Israrla bankayı 4-5 sefer arayıp blokeyi kaldırıp satın aldım.

    Satın aldığım 1.ÜRÜN

    ANAKART
    MSI B450 TOMAHAWK MAX AM4 DDR4 3466(OC) DVI HDMI
    İŞLEMCİ
    AMD
    İŞLEMCİ SERİ
    Ryzen 5
    İŞLEMCİ MODELİ
    5600X Tray 3.7GHz 32MB
    EKRAN KARTI
    Msi Geforce RTX
    EKRAN KARTI MODEL
    3070 Ventus 2x 8G 256 bit
    DEPOLAMA
    WD BLACK SN750 NVMe 1TB 3470MB-3000MB/s M.2 2280 SSD
    SIVI SOĞUTMA
    Adata XPG Levante RGB Sıvı Soğutucu
    KASA
    Performax Warmech Siyah Cam RGB Atx Kasa
    GÜÇ KAYNAĞI
    Performax PG-750W01 750W 80+Bronz PSU



    2.Satın aldığım ürün

    https://urun.n11.com/masaustu-bilgis...070-P480549706

    Quantum Gaming S78 Intel I7 10700 16GB RAM 512GB RTX3070

    İşlemci
    : Intel Core i7-10700


    Anakart : MSI B460M PRO



    RAM : NeoForza 8GB 3000MHz x2



    Depolama : Hikvision 512GB M.2 2000/1600 MB/s

    Ekran Kartı : MSI RTX 3070 Gaming X Trio


    Güç (PSU) : Rampage 750W 80+ Bronze


    İşlemci Soğutucu : Cooler Master ML120L V2 RGB Sıvı Soğutucu.





    Son 2 ürün kalmış zaten ay sonu olsa sanırım 2 sipariş birden girecektim n11 dekinden..

    Öğle arası 32.460 TL'lik oldum.
    Hadi diyelim bunun 8000 TL'si vergiden düşsem , hadi diyelim n11 deki kasayı kullanmayıp ilandan 5-6 bin den satsam 2 si birden bana 18 bin tl ye gelmiş oluyor..

    Mining + Youtube Pubg + Oyun Tanıtım videoları Twitch Canlı Yayınları Yapmayı Düşünüyorum.

    n11 deki kasanın ekran kartını cıkarıp, 2 gb ekran kartı takıp o bilgisayarıda knight online da pazar da kullanırım muhtemelen.

    İş icabı olmasa bütçe ayıramazdım ama hesap kitap birbirini tutuyor kredi taksitlerini karşılıyor şuan inşallah bir aksilik olmaz ise...

    Rabbim herkesin hayalini kurduğu ürün, eşyaların, malların sahiplerini olmayı nasip etsin.
    Amin Hocam Allah Herkese Nasip Etsin InsAllah İyi akşamlar Dilerim Sizede Hayırlı Uğurlu Olur İnşallah
  • 03-03-2021, 22:44:00
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mining ekran kartını satmış olmasınlar, test ettiniz mi?
    Kurumsal firma uzun süredir faliyet veriyorlar araştırdım ve birebir iletişimde kalarak satın aldım böyle birşey yapmaları mümkünmüdür sence?
  • 03-03-2021, 22:45:13
    #7
    ayoft.com
    İnşallah her şey gönlünüzce olur
  • 03-03-2021, 22:45:41
    #8
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın da, mağaza fatura keser inşallah
    İlk firma faturayı iletti,
    N11 deki firma henüz hazırlama aşamasındalar faturayı alamadım yarın tekrar rahatsız ederim onları
    Teşekkür ederim

    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Teşekkür ederim

    musagurel47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin Hocam Allah Herkese Nasip Etsin InsAllah İyi akşamlar Dilerim Sizede Hayırlı Uğurlu Olur İnşallah
    Allah razı olsun güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
  • 03-03-2021, 22:47:36
    #9
    Kafe Nargile falan, hangi ülke bu pandemi olmayan?