Merhabalar,
3-4 haftadır ekran kartı almak içni stok kovalıyordum bir türlü yakalıyamadım,
Vatan bilgisayardan 1660 ti ekran kartı düşürüp kasa topladım 7000 tl arkadaşım istedi sattım tekrar 7000 tl sonra ara ki ekran kartı bulasın..
https://moleculepc.com/urun/hazir-si...mler/radon-v1/
Bunu niyetlendim önce 3 haftalık araştırma sonucu düşürdüm stoklarında vardı kredi kartından çektim önce ödemesini sonra kredi kartı iadesini alıp kredi çekip kredi ile aldım ara ödemeler yaparak daha erken kapatırım düşüncesi ile...
Bugün öğle saatlerinde n11 de ekran kartı bakmaya devam ediyorum bir ürün daha yakaladım,
RTX 3070 ekran kartı parasına satıyorlardı resmen, stokta o karttan yok olanlarda zaten 13-15 arası fiyat çekiyor..
İş bankasındaki kredimde onaylanmış benim onayı bekliyordu şeytan şöööyle bir dürttü al dedi, krediyi onayladım sanki evren bana alma dercesine önce ödeme onaylanmadı red yedi banka tarafından kartıma bloke koyuldu şüpheli görülüp.
Israrla bankayı 4-5 sefer arayıp blokeyi kaldırıp satın aldım.
Satın aldığım 1.ÜRÜN
ANAKART
MSI B450 TOMAHAWK MAX AM4 DDR4 3466(OC) DVI HDMI
İŞLEMCİ
AMD
İŞLEMCİ SERİ
Ryzen 5
İŞLEMCİ MODELİ
5600X Tray 3.7GHz 32MB
EKRAN KARTI
Msi Geforce RTX
EKRAN KARTI MODEL
3070 Ventus 2x 8G 256 bit
DEPOLAMA
WD BLACK SN750 NVMe 1TB 3470MB-3000MB/s M.2 2280 SSD
SIVI SOĞUTMA
Adata XPG Levante RGB Sıvı Soğutucu
KASA
Performax Warmech Siyah Cam RGB Atx Kasa
GÜÇ KAYNAĞI
Performax PG-750W01 750W 80+Bronz PSU
2.Satın aldığım ürün
https://urun.n11.com/masaustu-bilgis...070-P480549706 Quantum Gaming S78 Intel I7 10700 16GB RAM 512GB RTX3070
İşlemci : Intel Core i7-10700
Anakart : MSI B460M PRO
RAM : NeoForza 8GB 3000MHz x2
Depolama : Hikvision 512GB M.2 2000/1600 MB/s
Ekran Kartı : MSI RTX 3070 Gaming X Trio Güç (PSU) : Rampage 750W 80+ Bronze
İşlemci Soğutucu : Cooler Master ML120L V2 RGB Sıvı Soğutucu.
Son 2 ürün kalmış zaten ay sonu olsa sanırım 2 sipariş birden girecektim n11 dekinden..
Öğle arası 32.460 TL'lik oldum.
Hadi diyelim bunun 8000 TL'si vergiden düşsem , hadi diyelim n11 deki kasayı kullanmayıp ilandan 5-6 bin den satsam 2 si birden bana 18 bin tl ye gelmiş oluyor..
Mining + Youtube Pubg + Oyun Tanıtım videoları Twitch Canlı Yayınları Yapmayı Düşünüyorum.
n11 deki kasanın ekran kartını cıkarıp, 2 gb ekran kartı takıp o bilgisayarıda knight online da pazar da kullanırım muhtemelen.
İş icabı olmasa bütçe ayıramazdım ama hesap kitap birbirini tutuyor kredi taksitlerini karşılıyor şuan inşallah bir aksilik olmaz ise...
Rabbim herkesin hayalini kurduğu ürün, eşyaların, malların sahiplerini olmayı nasip etsin.