Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, güle güle kullanın da, mağaza fatura keser inşallah
İlk firma faturayı iletti,
N11 deki firma henüz hazırlama aşamasındalar faturayı alamadım yarın tekrar rahatsız ederim onları
Teşekkür ederim

laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
Teşekkür ederim

musagurel47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin Hocam Allah Herkese Nasip Etsin InsAllah İyi akşamlar Dilerim Sizede Hayırlı Uğurlu Olur İnşallah
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için teşekkür ederim