Hayırlı olsun, güle güle kullanın da, mağaza fatura keser inşallah
İlk firma faturayı iletti,
N11 deki firma henüz hazırlama aşamasındalar faturayı alamadım yarın tekrar rahatsız ederim onları
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim
Amin Hocam Allah Herkese Nasip Etsin InsAllah İyi akşamlar Dilerim Sizede Hayırlı Uğurlu Olur İnşallah
Allah razı olsun güzel dilekleriniz için teşekkür ederim