Bir zamanlar bir site vardı 😢 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir zamanlar bir site vardı 😢
86
●
3.767
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir zamanlar bir site vardı 😢
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
02-03-2021, 05:16:08
#19
tunatun
netlog fenomeniydik bir zamanlar
02-03-2021, 06:46:07
#20
Sigma
Bir site vardı adını unuttum garip animasyon ve seslendirmeler vardı 2005lerde adını hatırlyamadım
02-03-2021, 06:59:28
#21
grafiking
Kategori Moderatörü
bildirgec.org
zamazing.org
rapmatik.com
hiphoplife.com.tr
cinnetrap.com gibi bir şey
forumup.com
somee.com
02-03-2021, 06:59:59
#22
grafiking
Kategori Moderatörü
Sigma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir site vardı adını unuttum garip animasyon ve seslendirmeler vardı 2005lerde adını hatırlyamadım
Grafi2000?
02-03-2021, 08:05:11
#23
KingCoder
Eskiden internet bile daha guzeldi mircde yazismayi msn de titreşim göndermeyi özledim.. Yada yaş 34 oldu biz yaslandik
02-03-2021, 08:51:54
#24
CABJ
Alkışlarla yaşıyorum
02-03-2021, 09:20:40
#25
Woxin
Site değil de o zamanın Spotify'ı LimeWire vardı. Hizmeti bırakınca derinden yaralanmıştım.
02-03-2021, 09:45:47
#26
gunessezer
Üyeliği durduruldu
Bobiler.org ve Gazogen.com
02-03-2021, 13:39:36
#27
Candede
spygrup
cigicigi
yonja
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler