• 02-03-2021, 05:16:08
    #19
    netlog fenomeniydik bir zamanlar
  • 02-03-2021, 06:46:07
    #20
    Bir site vardı adını unuttum garip animasyon ve seslendirmeler vardı 2005lerde adını hatırlyamadım
  • 02-03-2021, 06:59:28
    #21
    Kategori Moderatörü
    bildirgec.org
    zamazing.org
    rapmatik.com
    hiphoplife.com.tr
    cinnetrap.com gibi bir şey
    forumup.com
    somee.com
  • 02-03-2021, 06:59:59
    #22
    Kategori Moderatörü
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir site vardı adını unuttum garip animasyon ve seslendirmeler vardı 2005lerde adını hatırlyamadım
    Grafi2000?
  • 02-03-2021, 08:05:11
    #23
    Eskiden internet bile daha guzeldi mircde yazismayi msn de titreşim göndermeyi özledim.. Yada yaş 34 oldu biz yaslandik
  • 02-03-2021, 08:51:54
    #24
    Alkışlarla yaşıyorum
  • 02-03-2021, 09:20:40
    #25
    Site değil de o zamanın Spotify'ı LimeWire vardı. Hizmeti bırakınca derinden yaralanmıştım.
  • 02-03-2021, 09:45:47
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bobiler.org ve Gazogen.com
  • 02-03-2021, 13:39:36
    #27
    spygrup
    cigicigi
    yonja