Konu
Bir zamanlar bir site vardı 😢
02-03-2021, 08:05:11
#23
KingCoder
Eskiden internet bile daha guzeldi mircde yazismayi msn de titreşim göndermeyi özledim.. Yada yaş 34 oldu biz yaslandik