• 02-03-2021, 03:02:56
    #10
    cayfan vardı sonra bi sürü isim değiştirdi forum sitesiydi güzel arşiv yapmıştım zamanında.
  • 02-03-2021, 03:04:15
    #11
    hi5
  • 02-03-2021, 03:07:20
    #12
    netlog da aktıf kullanırdım ne gunlerdi be koca mazi canlandı gözümde
  • 02-03-2021, 03:18:47
    #13
    turkojancılar burda mı cigicigi
  • 02-03-2021, 03:59:12
    #14
    Alkislarlayasiyorum, birbirinden güzel içerikler vardı. Kapanmasına en çok üzüldüğüm site diyebilirim.
  • 02-03-2021, 04:07:19
    #15
    Mafyakur.com
    Ceb.im

    Bilenler çıkar illaki 😉
  • 02-03-2021, 04:12:59
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    CevdetErten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alkislarlayasiyorum, birbirinden güzel içerikler vardı. Kapanmasına en çok üzüldüğüm site diyebilirim.
    Hadi be
    Ara sıra girer bakardım. Güzel projeydi. Harbiden üzdü beni de..
  • 02-03-2021, 05:10:54
    #17
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netlog da anasayfada resmimiz çıksın diye az uğraşmazdık lakin çok güzel bir yerdi insan özlüyor gerçekten,
    Hic inmezdim anasayfadan o dönemler
    • Kei
    Kei bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2021, 05:13:21
    #18
    https://www.r10.net/1250502-post4.html
    Napster