Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netlog da anasayfada resmimiz çıksın diye az uğraşmazdık lakin çok güzel bir yerdi insan özlüyor gerçekten,
Hic inmezdim anasayfadan o dönemler