Konu
Bir zamanlar bir site vardı 😢
02-03-2021, 05:10:54
#17
Misafir
Kei adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Netlog da anasayfada resmimiz çıksın diye az uğraşmazdık lakin çok güzel bir yerdi insan özlüyor gerçekten,
Hic inmezdim anasayfadan o dönemler