• 27-02-2021, 16:00:36
    #1
    Arkadaşlar selam, gerçekten bu pandemi dönemi artık canıma tak etmiş durumda. Öyle ki bu yasaklar ha açıldı ha açılacak, ha virüs bitti ha biticek derken 1.5 yılı aşkın süredir resmen zindan gibi hayat sürüyoruz. Haftaiçi çalışıyorsun haftasonu geldi diye seviniyorsun bir bakıyosun yasak var.. Gerçekten artık çok bunaldım işim evde olduğu için 4 duvar arasında mapus gibi yaşıyoruz resmen haftaiçi de arkadaşlarım çalıştığı için yapıcak birşey bulamıyorum. Mental açıdan gerçekten bitmiş durumdayım artık. Ne olucak böyle gençliğimin bu şekilde heba olması gerçekten canımı çok sıkıyor.

    Siz neler yapıyorsunuz abilerim, kardeşlerim varmı tavsiyeleriniz, önerileriniz, görüşleriniz? Gelin sohbet edelim biraz
  • 27-02-2021, 16:02:37
    #2
    Pazartesi İstanbul'da yasaklar kalkıyor diye duydum ama tam emin değilim biraz rahatlama gelir en azından eğer ki böyle bir durum var ise.
  • 27-02-2021, 16:03:20
    #3
    Haftasonu aktivite olmadığı için çalışıyorum ben hocam
  • 27-02-2021, 16:08:03
    #5
    Sayılarla boyama diye bir olay çıkmış, bende alıp yeni bitirdim, seninle aynı durumdayım, yaklaşık 7 gün evdeyim, evden çalışıyorum. Resim yapamayan herkesin yapabileceği bir şey malum uygulamaya 'sayılarla resim yapma' yazarsan bulursun. Takıyorum kulaklığı, müzik son ses, bir bardak kahve ve palo santo yakıyorum ressam gibi hissediyorum valla Tavsiye ederim, altına imzamı atacağım birazdan
  • 27-02-2021, 16:11:26
    #6
    Ben duymadım hocam.
    B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi İstanbul'da yasaklar kalkıyor diye duydum ama tam emin değilim biraz rahatlama gelir en azından eğer ki böyle bir durum var ise.
    Kulağa eğlenceli geliyor bir bakacağım
    Ayandon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayılarla boyama diye bir olay çıkmış, bende alıp yeni bitirdim, seninle aynı durumdayım, yaklaşık 7 gün evdeyim, evden çalışıyorum. Resim yapamayan herkesin yapabileceği bir şey malum uygulamaya 'sayılarla resim yapma' yazarsan bulursun. Takıyorum kulaklığı, müzik son ses, bir bardak kahve ve palo santo yakıyorum ressam gibi hissediyorum valla Tavsiye ederim, altına imzamı atacağım birazdan
  • 27-02-2021, 16:13:47
    #7
    Floki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben duymadım hocam.

    Kulağa eğlenceli geliyor bir bakacağım
    https://www.bgazete.com.tr/haber/653...-toplantisinda
  • 27-02-2021, 16:24:52
    #8
    18 yildir boyle yasiyorum, benim icin bir sorun yok.
    • Floki
    • PPuNisHeRR
    Floki ve PPuNisHeRR bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2021, 16:36:29
    #9
    Bu yaşamak mı hocam?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yildir boyle yasiyorum, benim icin bir sorun yok.