Ben duymadım hocam.
Pazartesi İstanbul'da yasaklar kalkıyor diye duydum ama tam emin değilim biraz rahatlama gelir en azından eğer ki böyle bir durum var ise.
Kulağa eğlenceli geliyor bir bakacağım
Sayılarla boyama diye bir olay çıkmış, bende alıp yeni bitirdim, seninle aynı durumdayım, yaklaşık 7 gün evdeyim, evden çalışıyorum. Resim yapamayan herkesin yapabileceği bir şey
malum uygulamaya 'sayılarla resim yapma' yazarsan bulursun. Takıyorum kulaklığı, müzik son ses, bir bardak kahve ve palo santo yakıyorum ressam gibi hissediyorum valla

Tavsiye ederim, altına imzamı atacağım birazdan