Arkadaşlar selam, gerçekten bu pandemi dönemi artık canıma tak etmiş durumda. Öyle ki bu yasaklar ha açıldı ha açılacak, ha virüs bitti ha biticek derken 1.5 yılı aşkın süredir resmen zindan gibi hayat sürüyoruz. Haftaiçi çalışıyorsun haftasonu geldi diye seviniyorsun bir bakıyosun yasak var.. Gerçekten artık çok bunaldım işim evde olduğu için 4 duvar arasında mapus gibi yaşıyoruz resmen haftaiçi de arkadaşlarım çalıştığı için yapıcak birşey bulamıyorum. Mental açıdan gerçekten bitmiş durumdayım artık. Ne olucak böyle gençliğimin bu şekilde heba olması gerçekten canımı çok sıkıyor.
Siz neler yapıyorsunuz abilerim, kardeşlerim varmı tavsiyeleriniz, önerileriniz, görüşleriniz? Gelin sohbet edelim biraz