Arkadaşlar merhaba.
14 Yıllık bir grafik tasarımcıyım. Alanımda cokca başarım ve ödüllerim mevcut.
Birikimimi genc arkadaşlar ile paylaşmaya calışıyor olmamda bir sorunmu var?
Logo psd arşivim, Mockup arşivim, Font arşivim, Ceşitli sebebplerden dolayı siliniyor.
Bunların tamamına ücret ödemiş biri olarak bunlara kısaltılmış link koymayı yanlış bulmuyorum. Kimseye zararı olmayan, Show haberin bile kullandıgı bir link kısatlma servisini kullanıyorum.
Yaptıgım yatırımdan para kazanmaya calışmak yanlış mı?
Lütfen sadece yapıcı eleştiri yapın. Öyle yapın ki sorunu anlayabileyim.
Teşekkür ederim.
İyi niyetinizi çok iyi anlıyorum; ki sizin gibi düşünceye sahip olan üyelerin forumda artmasını gönülden dilerim fakat sizin iyi niyetinizin bazı zamanlar kötüye kullanılabileceği ihtimaline karşı kurunun yanında yaşın yanmasına müsade edilmek ( maalesef ) zorunda kalınıyor ve bu tarz link paylaşımları yasaklanıyor.
Eminim ki bilgi birikimleriniz ve sermaye olarak gördüğünüz araçlarınızdan forum kuralları dahilinde kazanç elde etmenin diğer yollarını bulup değerlendirebilirsiniz.
Bu durumu anlayacak ve buna göre alternatif yollar bulabilecek biri olduğunuzu düşünüyorum.
Başarılar.