Sitede trade puanım yeterli olmadıgı icin satış yapamıyorum malesef girmiyorumda o toplara bu yuzden

ban yemek istemeyiz.
Ben sizin yerinizde olsam min 10 tl'lik 3 ticaret daha yapar elimdeki paketi 5-7.5 ₺ den satışa koyardım. Eğer bu alanda faaliyet gösteren kişiler için gerçekten faydalı bir kaynak olduğunu düşünüyorsanız çok kısa sürede onlarca kişiye satış yapabilirsiniz.Böylelikle hem R10'un gönlü olur, hem sizin hem de grafiker arkadaşların