onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizin yerinizde olsam min 10 tl'lik 3 ticaret daha yapar elimdeki paketi 5-7.5 ₺ den satışa koyardım. Eğer bu alanda faaliyet gösteren kişiler için gerçekten faydalı bir kaynak olduğunu düşünüyorsanız çok kısa sürede onlarca kişiye satış yapabilirsiniz.Böylelikle hem R10'un gönlü olur, hem sizin hem de grafiker arkadaşların
Arkadaşın link dağıttığı paketler kendi yaptığı ürünler değil ki, işlem yapıp satış konusu açsın. Kendi de zaten yazmış, para ile aldım diye. Bu sizin bir temayı alıp sonra dağıtmanız vb gibi bir durum. Yani bu da yasak.