• 26-02-2021, 12:17:11
    #10
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gençler çok içiyor günde 2 tane içen kaç tane insan tanıyorum halbuki tadı leş ama alıyorlar işte dünya çapında reklam da insanlar başka bişey almıyor redbull alıyor
    tadı kişiden kişiye değişir size göre kötüdür başkası için en iyi içecektir
    Kötü olsaydı eğer satış yapar mıydı acaba
  • 26-02-2021, 12:17:53
    #11
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes fiyattan bahsetmiş coca cola ile karşılaştırmış ikisinin piyasa değerine bakınca red bull çok aşağıda kalıyor.

    coca cola en büyük ilk 10 marka arasında yani red bull ile karşılaştırılamaz bir büyüklüğü var

    Buna rağmen coca colaya göre adını daha çok duyuruyor bence. En iyi gördüğüm yorum şuydu:

    "aslında tek bir ürüne odaklanmasından kaynaklanıyor. ek olarak maliyetleri satış rakamlarının neredeyse 20'de biriymiş. bir de sponsorluklar var tabi. çok iyi medya planlama aksiyonu alıyorlar. mesela felix'i uzaydan atlattılar. 60 milyon dolar ödemişler. fakat 5 milyar dolarlık bir etki elde etmişler."
    REKLAM REKLAM REKLAM '' DOĞRU REKLAM STRATEJİLERİ SİZİ ZİRVEYE TAŞIYAN ŞEY OUR'' eskiden malı kaliteli olan kazanırdı şimdi reklamını nokta atışı yerlere yaptıra bilenler kazanıyor
  • 26-02-2021, 12:18:07
    #12
    Konuyla bağımsız ama nedense burn daha çok hoşuma gidiyor