Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gençler çok içiyor günde 2 tane içen kaç tane insan tanıyorum halbuki tadı leş ama alıyorlar işte dünya çapında reklam da insanlar başka bişey almıyor redbull alıyor
tadı kişiden kişiye değişir size göre kötüdür başkası için en iyi içecektir
Kötü olsaydı eğer satış yapar mıydı acaba