Merhabalar arkadaşlar, uzun zamandır gözlemliyorum forumda ve 10 TL'ye adam yüzlerce hesap satıp trader topluyor.
Bu durum normal fakat 10 TL satışlardan alışlardan hesabını güvenilir hale getirenler var.
Yani demek istediğim kısaca bu 10 TL'nin düzenlenme gibi bir planı var mı? En azından 25-30 TL gibi bir ücret olursa orta seviye olabilir.
Benim ki basit bir düşünce arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum.
Sizce Trader İçin 10 TL Az Değil mi?
19
●341
- 22-02-2021, 21:01:0710 TL'ye döner yiyebiliyor musunuz hala hocam?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben en son yarım ekmek (söz de yarım) + ayran 16 TL verdim
- 22-02-2021, 21:02:39Bu öneriyi de çok önceden yapmıştım hocam ama bir çok kişi ticaret puanı atmaya üşenen insanlar var dekont vs. eklemekle kimse uğraşmaz diye söylemişlerdi.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dekont eklenmez ise oraya isteyen istediği rakamı yazar
