• 22-02-2021, 20:58:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar arkadaşlar, uzun zamandır gözlemliyorum forumda ve 10 TL'ye adam yüzlerce hesap satıp trader topluyor.
    Bu durum normal fakat 10 TL satışlardan alışlardan hesabını güvenilir hale getirenler var.
    Yani demek istediğim kısaca bu 10 TL'nin düzenlenme gibi bir planı var mı? En azından 25-30 TL gibi bir ücret olursa orta seviye olabilir.

    Benim ki basit bir düşünce arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum.
  • 22-02-2021, 20:58:48
    #2
    20TL uygundur diye düşünüyorum.
  • 22-02-2021, 20:59:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    parası olmayanlar
  • 22-02-2021, 20:59:57
    #4
    1 ₺ için bile trade atan var hocam istediğiniz kadar yükseltin :S
    • Granny
    Granny bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-02-2021, 20:59:58
    #5
    Bence ideal 10₺, sonuçta bir döner parası
  • 22-02-2021, 21:01:07
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ideal 10₺, sonuçta bir döner parası
    10 TL'ye döner yiyebiliyor musunuz hala hocam?
    Ben en son yarım ekmek (söz de yarım) + ayran 16 TL verdim
  • 22-02-2021, 21:01:36
    #7
    Ben konu sahibi izin verirse şunu sormak istiyorum :
    Mesla kendi yeteneklerimi kendim doldurabiliyorum %100 yapabiliyorum bu ticarete bağlansa güzel olmaz mı ?
  • 22-02-2021, 21:01:38
    #8
    Benim düşüncem de kim ne kadarlık alışveriş yaptıysa o kadar yazmalı. Xx ticaret yapanla xxxx ticaret yapan aynı kefeye konuyor.

    10-50 tl arası *
    50-100 tl arası **
    100-250 tl arası ***

    Gibi yıldız veya renk ayrımı olabilir
  • 22-02-2021, 21:02:39
    #9
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşüncem de kim ne kadarlık alışveriş yaptıysa o kadar yazmalı. Xx ticaret yapanla xxxx ticaret yapan aynı kefeye konuyor.

    10-50 tl arası *
    50-100 tl arası **
    100-250 tl arası ***

    Gibi yıldız veya renk ayrımı olabilir
    Bu öneriyi de çok önceden yapmıştım hocam ama bir çok kişi ticaret puanı atmaya üşenen insanlar var dekont vs. eklemekle kimse uğraşmaz diye söylemişlerdi.
    Dekont eklenmez ise oraya isteyen istediği rakamı yazar