Merhabalar arkadaşlar, uzun zamandır gözlemliyorum forumda ve 10 TL'ye adam yüzlerce hesap satıp trader topluyor.
Bu durum normal fakat 10 TL satışlardan alışlardan hesabını güvenilir hale getirenler var.
Yani demek istediğim kısaca bu 10 TL'nin düzenlenme gibi bir planı var mı? En azından 25-30 TL gibi bir ücret olursa orta seviye olabilir.

Benim ki basit bir düşünce arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum.