Benim düşüncem de kim ne kadarlık alışveriş yaptıysa o kadar yazmalı. Xx ticaret yapanla xxxx ticaret yapan aynı kefeye konuyor.
10-50 tl arası *
50-100 tl arası **
100-250 tl arası ***
Gibi yıldız veya renk ayrımı olabilir
Bu öneriyi de çok önceden yapmıştım hocam ama bir çok kişi ticaret puanı atmaya üşenen insanlar var dekont vs. eklemekle kimse uğraşmaz diye söylemişlerdi.
Dekont eklenmez ise oraya isteyen istediği rakamı yazar