- Zincirlikuyu gibi kalabalık yerlerde vardiyalı olarak çalışıyorlar, sabah 6-öğlen 15:00 birisi , 15:00 ten 00:00 a başkaları dileniyor.
- Durak yoğunluğuna göre bazen aynı yerde 2-3 kişi birden dileniyor.
- Kalabalık duraklarda Avrupa yakası gidiş tarafına başka ekip, anadolu yakasına başka ekip bakıyor.
Defalarca şikayet ettim ama birşey olmuyor. Bence bu dilencilik değil kabahatlar kanuna göre değil de , insanları akbil yükleyeceğim diye kandırdıkları için ************** olarak incelenmesi gerekiyor.