Bir gün sabah geç kaldım telefondan mobil yükleme yaptım karta, uygulamadan baktığımda karta bakiye geçmiş ama otobüste basıyorum basıyorum yetersiz bakiye diyor. ben bi kötü hissettim kendimi, sonra bi kadın kartını verdi al benden bas diye mecbur basmak zorunda kaldım, kadın nakit para da kabul etmedi, 1 hafta kendimi kötü hissetmiştim . O geldi aklıma
Mobilden bakiye yükledikten sonra genelde otomatik yüklüyor ama bazen bekleyen bakiye olarak algılıyor. Bu durumda NFC ile kartı tekrar telefona okutman gerekebiliyor.
Tekrar NFC ile okutmak yerine akbil yükleme makinesine de okutarak bekleyen bakiyenin yüklenmesini sağlayabilirsin.