Bir gün sabah geç kaldım telefondan mobil yükleme yaptım karta, uygulamadan baktığımda karta bakiye geçmiş ama otobüste basıyorum basıyorum yetersiz bakiye diyor. ben bi kötü hissettim kendimi, sonra bi kadın kartını verdi al benden bas diye mecbur basmak zorunda kaldım, kadın nakit para da kabul etmedi, 1 hafta kendimi kötü hissetmiştim . O geldi aklıma