Alttaki Müşteri Temsilcisi Çöpe katılıyorum, canlı desteklerine bağlanmak çok uzun sürüyor önümde 1 kişi var diyor fakat canlı desteğe bağlanmak yarım saat sürüyor bağlandıktan sonra mail atın diyorlar
Güzel bir gelişim olmuş. Yalnız PEP hesabım içinde 10-20 TL param varken hesabımı kapattılar bizimle iletişime geçin mesajı yazıyordu. Arıyorum açmıyorlar da. 10TL parama çöktüler
Olsun bir müşteri kaybettiler. Dikkat edin derim herkese