Güzel bir gelişim olmuş. Yalnız PEP hesabım içinde 10-20 TL param varken hesabımı kapattılar bizimle iletişime geçin mesajı yazıyordu. Arıyorum açmıyorlar da. 10TL parama çöktüler

Olsun bir müşteri kaybettiler. Dikkat edin derim herkese