Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alttaki Müşteri Temsilcisi Çöpe katılıyorum, canlı desteklerine bağlanmak çok uzun sürüyor önümde 1 kişi var diyor fakat canlı desteğe bağlanmak yarım saat sürüyor bağlandıktan sonra mail atın diyorlar