Abim beyin kanaması geçirdi
77
●1.971
- 17-02-2021, 15:44:49Üyeliği durdurulduÇok çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
- 17-02-2021, 15:46:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.başın sağ olsun hocam.. Abimin hiçbir yetilerinde problem yok. Kendisi de ilk başta korona zannetmiş bana yaklaşmayın diyordu. Şuanda xanax ilacının etkisiyle hastanede yatıyor. yarım saate bir uyandırıp bizi tanıyıp tanımadığını soruyoruz. Espiri bile yapıyorZacqooLeaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 15:47:21Kanama az olabilir bu yüzden beyne fazla baskı yapmadığı için ağır bi durum gözükmüyor o yüzden fazla bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.seoagil09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 15:49:07inşallah hocam.. daha 37 yaşında çok korkuyoruz dua etmekten başka elimizden birşey gelmiyorZacqooLeaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 15:51:19[QUOTE=Arbys;1079423681]Hocam yatıyor mu derken tam olarak neyi kast ettiniz? Gündelik hayatında sürekli yatıyor anlamında mı yoksa hastalık semptomu anlamında mı?seoagil09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 15:52:54[QUOTE=cagataysahin;1079423776]Verilen ilaçların etkisi uyuyor. Yaklaşık 15dk'da bir konuşuyoruzArbys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle