Pazartesi saat öğlen 2 gibi hastaneye kaldırdık. Yoğun serum ve bahsettiğim ilaçlardan veriyorlar. Dün gece eşini dinlemeyip kalkıp tuvalete gitmiş. Dediğim gibi hocam hiçbir şekilde bilinç kaybı vs. yok. Yemek yiyor, su içiyor, ayaklarını bacaklarını ellerini oynatabiliyor.
Kanama az olabilir bu yüzden beyne fazla baskı yapmadığı için ağır bi durum gözükmüyor o yüzden fazla bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.