ZacqooLeaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanama az olabilir bu yüzden beyne fazla baskı yapmadığı için ağır bi durum gözükmüyor o yüzden fazla bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
inşallah hocam.. daha 37 yaşında çok korkuyoruz dua etmekten başka elimizden birşey gelmiyor