• 16-02-2021, 20:56:57
    #1
    Adsenseden Kazanıpta Şirketi Olmayanlar, Şirketinizi kurun
    • MaliMevzuat
    MaliMevzuat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-02-2021, 20:58:56
    #2
    Peki sizin yaptığınız ödemenin gelir vergisi?

    Bu arada sizin oran %25'e tekabül ediyor.
  • 16-02-2021, 21:00:03
    #3
    Hocam tam benim aklımda olan bir projeydi. Kesin tutar tutmama şansı yok ama bu yöntem illegal bir yöntem diye düşünüyorum.Sizin başınız yanmasın
    (Yanlış anlaşılmasın benim düşündüğüm yöntem üzerinden konuştum)
  • 16-02-2021, 21:01:19
    #4
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam benim aklımda olan bir projeydi. Kesin tutar tutmama şansı yok ama bu yöntem illegal bir yöntem diye düşünüyorum.Sizin başınız yanmasın
    (Yanlış anlaşılmasın eğer benim düşündüğüm yöntem üzerinden konuştum)
    Neden illegal olsun?komisyon içinden zaten vergilerimizi veriyoruz.
  • 16-02-2021, 21:02:20
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden illegal olsun?komisyon içinden zaten vergilerimizi veriyoruz.
    Hocam bu arkadaşlar sizin şirketiniz üzerinden vergiye tabi tutulmayacak mı?
  • 16-02-2021, 21:02:38
    #6
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sizin yaptığınız ödemenin gelir vergisi?

    Bu arada sizin oran %25'e tekabül ediyor.
    Hocam kdv gelir geçici muhasebe stopaj vs. Hepsini biz ödemiş oluyoruz
    Evet %25 yapıyor. Şuan birkaç kişi ile çalışıp ay sonunda kâr zarar durumuna göre komisyonlarda değişiklik yapılabilir
  • 16-02-2021, 21:05:14
    #7
    Mesajım bulunsun ☺️
  • 16-02-2021, 21:06:54
    #8
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu arkadaşlar sizin şirketiniz üzerinden vergiye tabi tutulmayacak mı?
    Hocam arkadaşlar mükellef değiller nasıl vergi versinler? şirket açmaları gerekiyor ama kazançları az 1000tl kazansalar bile eksideler ayın sonunda.
  • 16-02-2021, 21:07:27
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kdv gelir geçici muhasebe stopaj vs. Hepsini biz ödemiş oluyoruz
    Evet %25 yapıyor. Şuan birkaç kişi ile çalışıp ay sonunda kâr zarar durumuna göre komisyonlarda değişiklik yapılabilir
    Sizin sistem düşük rakamlı kazananlar için mantıklı görünüyor.
    Hayırlı işler.