Hocam tam benim aklımda olan bir projeydi. Kesin tutar tutmama şansı yok ama bu yöntem illegal bir yöntem diye düşünüyorum.Sizin başınız yanmasın
(Yanlış anlaşılmasın eğer benim düşündüğüm yöntem üzerinden konuştum)
Neden illegal olsun?komisyon içinden zaten vergilerimizi veriyoruz.