Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden illegal olsun?komisyon içinden zaten vergilerimizi veriyoruz.
Hocam bu arkadaşlar sizin şirketiniz üzerinden vergiye tabi tutulmayacak mı?