Hayırlı olsun dostum Bende gerek yurtdışı gerek yurtiçi çok gezen bir insanım. Bazen benim de aklıma karavan muhabbeti geliyor. Vergisi ne kadar oluyor dostum ? Bu arada takipteyim dostum Diksiyonun çok iyi, bu kanal tutar pes etme
Hayırlı olsun dostum Bende gerek yurtdışı gerek yurtiçi çok gezen bir insanım. Bazen benim de aklıma karavan muhabbeti geliyor. Vergisi ne kadar oluyor dostum ? Bu arada takipteyim dostum Diksiyonun çok iyi, bu kanal tutar pes etme
Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla
Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla
Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla