• 14-02-2021, 14:31:51
    #46
    Hayırlı olsun, kazasız belasız gezmeleriniz olsun diyelim.
    Yedikleriniz içtikleriniz sizin olsun, bize gezdiğiniz yerleri paylaşırsınız
  • 14-02-2021, 14:37:11
    #47
    aboww babama deyim hemen izlesin
  • 14-02-2021, 14:54:09
    #48
    kucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, kazasız belasız gezmeleriniz olsun diyelim.
    Yedikleriniz içtikleriniz sizin olsun, bize gezdiğiniz yerleri paylaşırsınız
    Onu bolca yapıyorum instagram hesabımda Teşekkür ederim.

    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aboww babama deyim hemen izlesin
    Teşekkürler
  • 14-02-2021, 15:18:30
    #49
    Hayırlı olsun dostum Bende gerek yurtdışı gerek yurtiçi çok gezen bir insanım. Bazen benim de aklıma karavan muhabbeti geliyor. Vergisi ne kadar oluyor dostum ? Bu arada takipteyim dostum Diksiyonun çok iyi, bu kanal tutar pes etme
  • 14-02-2021, 15:20:41
    #50
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun dostum Bende gerek yurtdışı gerek yurtiçi çok gezen bir insanım. Bazen benim de aklıma karavan muhabbeti geliyor. Vergisi ne kadar oluyor dostum ? Bu arada takipteyim dostum Diksiyonun çok iyi, bu kanal tutar pes etme
    Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla
  • 14-02-2021, 15:27:15
    #51
    YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla
    Ekipmanlarını yazar mısın bro
  • 14-02-2021, 15:28:02
    #52
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekipmanlarını yazar mısın bro
    Hangi ekipmanları hocam ? Bir çok ekipman var hepsini yazmam imkansız.
  • 14-02-2021, 15:30:15
    #53
    YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla
    YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ekipmanları hocam ? Bir çok ekipman var hepsini yazmam imkansız.

    Kamera, telefon vs
  • 14-02-2021, 15:31:44
    #54
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera, telefon vs
    Telefon dandik bir telefon sadece sosyal medya için. Kamera Canon 6DM2 + Fujifilm X-T200 ve X-T3 ve en sık kullandığım Gopro Hero 8 Black