• 15-02-2021, 22:02:31
    #82
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi para. Güzel bir şey ortaya çıkacağa benziyor! Hayırlı olsun tekrardan...
    Valla aslında daha fazlasına çıkıyor. Normal bu fiyatlar şu anda. Teşekkürler.

    GorevlerNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsuun
    Teşekkür ederim hocam.
  • 17-02-2021, 09:43:53
    #83
    hocam öncelikle hayırlı olsun cevapları tek tek okuma fırsatı bulamadım. Karavan yapımı için ne kadar ücret istendi? Bir de ne kadar sürede teslim ediyorlar? Bu sorularımı cevaplandırırsanız memnun olurum saygılar.
  • 17-02-2021, 13:53:39
    #84
    yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle hayırlı olsun cevapları tek tek okuma fırsatı bulamadım. Karavan yapımı için ne kadar ücret istendi? Bir de ne kadar sürede teslim ediyorlar? Bu sorularımı cevaplandırırsanız memnun olurum saygılar.
    Teşekkür ederim hocam. Ücretler çok değişken. Firmalarda genelde 55 den başlıyor bir ucu yok. Tamamen bütçeniz ile alakalı. Ben standart paket yaptırmıyorum, istediğim bir çok ekstra özellik bulunuyor bu yüzden benim ücret biraz fazla çıkıyor. Fakat standart bir karavanı günümüz şartlarında 60 - 70 arasına rahatça yaptırabilirsiniz.

    Teslimat benim işlemler için 2 ay fakat bu süre yapılacak işleme göre kısalabiliyor da uzayabiliyor da.
  • 17-02-2021, 13:56:43
    #85
    YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam. Ücretler çok değişken. Firmalarda genelde 55 den başlıyor bir ucu yok. Tamamen bütçeniz ile alakalı. Ben standart paket yaptırmıyorum, istediğim bir çok ekstra özellik bulunuyor bu yüzden benim ücret biraz fazla çıkıyor. Fakat standart bir karavanı günümüz şartlarında 60 - 70 arasına rahatça yaptırabilirsiniz.

    Teslimat benim işlemler için 2 ay fakat bu süre yapılacak işleme göre kısalabiliyor da uzayabiliyor da.
    peki hocam tse'den onay işlemine gerek kalıyor mu? Siz direkt tüvtürkten muayene yaptırıp notere mi gideceksiniz?
  • 17-02-2021, 15:19:39
    #86
    yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam tse'den onay işlemine gerek kalıyor mu? Siz direkt tüvtürkten muayene yaptırıp notere mi gideceksiniz?
    Tabi, proje çizilmesi ve onaylatılması gerekiyor fakat benim adıma bunları firma yapıyor. Ben sadece aracı muayeneye sokucam bittiğinde. Noterlik bir işim yok.
  • 23-02-2021, 08:12:36
    #87
    Merhaba Hocam
    Ford transit 14+1 olanlar var onu neden tercih etmedin.
    Biraz daha geniş geldi bana kaç m2 biliyor musun.
    Şimdiden hayırlı olsun hocam.
  • 23-02-2021, 13:49:57
    #88
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hocam
    Ford transit 14+1 olanlar var onu neden tercih etmedin.
    Biraz daha geniş geldi bana kaç m2 biliyor musun.
    Şimdiden hayırlı olsun hocam.
    En genişi bu hocam. Transit için daha geniş bir seçenek yok ne yazık ki. Jumbo modelini tercih etmemin sebebi motor gücü, beygiri, iç hacmin genişliği, az yakması ve geniş ve uygun fiyatlı parça tedariği olarak sıralayabilirim. Benim aracım 3200cc 200 beygir olan modeli ve sürüş anlamında da güç anlamında da oldukça konforlu. 17+1 satın aldığım araç. Ben içerisine full donanım yapmak istediğim için (duş, wc, uzun hol v.b) özellikle uzun şase araç baktım.