Merhaba Hocam
Ford transit 14+1 olanlar var onu neden tercih etmedin.
Biraz daha geniş geldi bana kaç m2 biliyor musun.
Şimdiden hayırlı olsun hocam.
En genişi bu hocam. Transit için daha geniş bir seçenek yok ne yazık ki. Jumbo modelini tercih etmemin sebebi motor gücü, beygiri, iç hacmin genişliği, az yakması ve geniş ve uygun fiyatlı parça tedariği olarak sıralayabilirim. Benim aracım 3200cc 200 beygir olan modeli ve sürüş anlamında da güç anlamında da oldukça konforlu. 17+1 satın aldığım araç. Ben içerisine full donanım yapmak istediğim için (duş, wc, uzun hol v.b) özellikle uzun şase araç baktım.