yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocam tse'den onay işlemine gerek kalıyor mu? Siz direkt tüvtürkten muayene yaptırıp notere mi gideceksiniz?
Tabi, proje çizilmesi ve onaylatılması gerekiyor fakat benim adıma bunları firma yapıyor. Ben sadece aracı muayeneye sokucam bittiğinde. Noterlik bir işim yok.