sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun dostum Bende gerek yurtdışı gerek yurtiçi çok gezen bir insanım. Bazen benim de aklıma karavan muhabbeti geliyor. Vergisi ne kadar oluyor dostum ? Bu arada takipteyim dostum Diksiyonun çok iyi, bu kanal tutar pes etme
Hocam o kadar gezmeye ve masrafa vergiyi düşünmüyorsun inan. Vergi zaten çok bir şey değil. 6 ayda 700 lira civarı bir vergi çıkar. Fakat yakıtı, yeme içmesi gibi masraflar çok çok daha fazla