• 13-02-2021, 14:00:05
    #28
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto paranın dolar veya altından bir farkı yok eğer kripto paraya pişmanlık derseniz altın ve dolar içinde aynisini soylemiş olursunuz.

    Konuya gelirsek kaldıraçlı işlemin kumardan bir farkı yok kendi kendinizi batırmışsınız 👍 Eğer doğru teknik analiz yaparsanız ve sabırlı olursanız borsadan güzel paralar kazanabilirsiniz gidip kaldiraçlı işlemlerde oynayip buraya gelip kripto para pişmanlıktır demeniz baya yanlış

    Krizleri yonetmesini bilen, sabirli olan, açgözlülük etmeyen her insan %80 kazanır kripto paralarda

    Stres konusuna gelirsek biraz stresli takip etmek fakat takip etmek zorunda deilsiniz 👍 Alım veya satım emirleriyle gunde 3-5kez girerek bile para kazanabilirsiniz
    Crypto paranın dolar ve altından büyük farkları vardır.
    3. dünya ülkesinde develüasyon yaşamıyorsanız doların değeri hiç bir zaman %500 çıkıp düşmez.
    Amerikan merkez bankası ve devleti piyasadaki dolar arzını ve değerini kontrol altında tutar.
    Aynı şekilde altın üzerinde de savaş dönemleri hariç biç bir zaman cryptoparalarda görülen tarz fiyat dalgalanması olmaz.

    Ayrıca gerek dolar gerekse altın fiyatlarında manipülasyon yapıldığında bu ülkelerin sermaye denetleme organları tarafından denetlenir e cezalandırılır.
    Crypto paralar özellikle altcoinler tamamen spekülasyon üzerine kurulmuş hiç bir denetime tabi olmayan ve keriz silkelemenin yasal olarak organize şekilde yapılabileceği değerlerdir.
  • 13-02-2021, 14:03:41
    #29
    Ben komisyoncuya 300$ verdim. Günlük komisyon hariç aşağı yukarı 15$ getiriyor. Takip etmeye de gerek kalmıyor.
  • 13-02-2021, 14:16:11
    #30
    Siz şansınızı denemişsiniz, eğitim olmadan bu işlere girilmemeli. Hatta piyasa eğitimi aldıktan sonra psikolojinizi de ayrı bir şekilde eğitmelisiniz. Al-sat tuşlarına basmak kolay olsada bu işinde ayrı incelikleri var, her işte olduğu gibi. Suç kripto paralara atılmamalı.
  • 13-02-2021, 15:19:54
    #31
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizler yatırım falan değil bildiğin iddia gibi kumar oynamışsınız.
    Bu şekilde crypto para oynamak bildiğin kumardır.

    Elinde hiç bir veri yokken, sadece fiyatlara bakarak bir coine yatırım yapılmaz.
    Eğer hiç bir nesnel veriye dayanmadan bir coine para veriyorsanız siz yatırım yapmıyorsunuz favori coine para basıyorsunuz demektir.

    Böyle anlık 150 dolar kazanıp 400 dolar kaybedilen bir yatırım şekli yoktur.
    Bu kumar bağımlılığı, iddaa bağımlılığı, at yarışı bağımlılığı gibi bir psikolojik hastalık haline döner.

    Bilgiye dayanmayan, analize dayanmayan ve aşırı riskli şekilde yatırım yapmak kelimenin tam anlamıyla kumardır.
    Çünkü işiniz şansa kalmış demektir.

    Akıllı adam böyle günlük oynamaz. Kendine kısa orta uzun vadeli hedefler koyar.
    Mesela Amerika'da bir Galeri dodge coin ile araba satışı yapmaya başlayacağını duyurdu.
    Mesela Amerikan başkanı herkese karşılıksız para vereceğini duyurdu.
    Bu ne demek? Piyasada para artacak, para artış hızı ile aynı hızda arzedilmeyen herşeyin fiyatı yükselecek demek.
    O zaman kendinize sağlam bir coin seçer pozisyon alırsınız.

    Crypto paralar hiç bir sermaye kurumu tarafından hiç bir devlet tarafından denetlenmiyor.
    Ve sizin gibi 1 milyon adamın 700 dolarını çarpmak için işlem yapan milyar dolarlık şirketler var.

    Para kazanacağız veya zengin olacağız hayalleri ile sizden kat kat zengin kat kat zeki insanların karşısına dikiliyorsunuz.
    Piyasada coin sayısı belli para sayısı belli, sizin para kazanmanız için birilerinin para kaybetmesi gerekiyor.
    Ve bu işlere giren arkadaşlar kendilerini çok zeki zannediyorlar başkalarının parasını kendi hesaplarına aktarıp para kazanabileceklerini zannediyorlar.
    Bu hevesle işe girenlerin %90 ı para kaybediyor ve kazanan %10 un büyük kısmı da işi bildiğinden değil, şans eseri para kazanıyor.
    Çok haklısın hocam. Reel piyasayı takip etmeyen adam burada zarar eder. Mutlaka sosyal medyayı takip etmeniz lazım. Amerika Merkez Bankası misal kripto para alışverişine yasak getiriyorum dediği anda herkes birden panik olup elindekini satar ve çıkar. Büyük balıklar küçük balığı yer. Yada Elon Musk gibi spekülatör ve simsarlar dipten coin alıp bir tweet atarak karına kar katar. Buna keriz silkeleme denir. Sonra aaa ben şaka yapmıştım der sadece. Reel borsa gibi olmadığı içinde spekülasyon yapmanın cezası olmuyor. Aslında bu işte ne kadar bilgisiz ve tecrübesiz insanın olduğu anlaşılıyor. Elon Musk'ı kimse dikkate almasaydı dogecoin böyle bir anda %1000 den fazla yükselişe geçmezdi. Milleti nereye çekersen oraya koşuyor. Bir coin yükselmeye başlıyorsa hemen herkes satıp oraya geçiyor. Milyar dolarları olan onlarca zengin milyonlarca züğürt sayesinde servetine servet katıyor. Olan züğürtlere oluyor.

    Zamanında forumda bile arabasını satan, kredi çekenler vardı sanırım bitcoine girmek için. Sonra bir anda bir düştü herkes ters köşe oldu. Çoğu daha fazla zarar etmemek için sattı, kimisi battık batacağımız kadar dursun dedi. Bekleyenler şimdi satmadılarsa zararlarını telafi edip hatta daha fazla kar elde ettiler. Bu işte sabırlı olmazsanız kazanamazsınız.
  • 13-02-2021, 16:00:03
    #32
    Siz kumar oynayıp, hırsınıza yenik düşmüşsünüz. 5 yıldır kripto para ile ilgileniyorum daha kaldıraçlı girmeye cesaret edemedim.. Diyeceklerim bu kadar
  • 13-02-2021, 16:09:58
    #33
    Kullandığın kelimelerden zaten kafa yapısı anlaşılıyor. Oyuncak mı bu, ya da iddia falan mı da oynadım diyorsun? Olaya kumar gibi yaklaşırsan bağımlı olursun elbette. Güzel bir ders olmuş, giden para yerine koyulur ama tecrübe edinmiş oldun en azından
  • 13-02-2021, 17:15:40
    #34
    ufak ufak paranı ikiye katlayacaksın. 2 ayda katladın diyelim ana paranı alıp kenara çekileceksin. ondan sonra istersen 100x oyna koymaz.
  • 13-02-2021, 17:17:13
    #35
    İkinci haftadan kaldıraçlı işlem yapmak en büyük hatanız.
  • 13-02-2021, 17:21:21
    #36
    Ben de kripto piyasasına yeni girmiş biri olarak (1.5 ay) öncelikle 1 haftam dökümanlar okumakla geçti. Güzel traderlerin tavsiyeleriyle geçti. 1 hafta sonra giriş yaptıgımda 2 gun ıcınde normal spottan anaparamın %50'si kadar kar ettim. Ertesi gün kar dahil ana paramın %50'sini kaybettim satmadım bekledim. Anaparama ulaşınca satıp çıktım. Eğer hiç bi şekilde satmasaydım geçen ay yatırdığım para şu an 4-5 katıydı. Ama bunlar hep tecrübe şu an zararım yok. Yaşadığım bu süreçte bütçemi yani anaparamı yarı yarıya düşürdüm. Neredeyse anaparamı çıkarmak üzereyim. Çıkardığımda kalanlarla devam ister x100 olsun isterse hepsi gitsin. Umrumda olmaz.
    Uzmanların kriptolar için kesin ve kesin tavsiyeleri.
    1) stopsuz işlem açma
    2) sabretmesini bil
    3) işlemden sonra hedefini belirle ve ekranı kapat.
    4) duygularını karıştırma
    5) SABRETMESİNİ BİL.

    Son 1 haftadır bunları tam anlamıyla uyguluyorum. Şu an güzel gidiyor. Herkese bol kazançlar..