Ben de kripto piyasasına yeni girmiş biri olarak (1.5 ay) öncelikle 1 haftam dökümanlar okumakla geçti. Güzel traderlerin tavsiyeleriyle geçti. 1 hafta sonra giriş yaptıgımda 2 gun ıcınde normal spottan anaparamın %50'si kadar kar ettim. Ertesi gün kar dahil ana paramın %50'sini kaybettim satmadım bekledim. Anaparama ulaşınca satıp çıktım. Eğer hiç bi şekilde satmasaydım geçen ay yatırdığım para şu an 4-5 katıydı. Ama bunlar hep tecrübe şu an zararım yok. Yaşadığım bu süreçte bütçemi yani anaparamı yarı yarıya düşürdüm. Neredeyse anaparamı çıkarmak üzereyim. Çıkardığımda kalanlarla devam ister x100 olsun isterse hepsi gitsin. Umrumda olmaz.
Uzmanların kriptolar için kesin ve kesin tavsiyeleri.
1) stopsuz işlem açma
2) sabretmesini bil
3) işlemden sonra hedefini belirle ve ekranı kapat.
4) duygularını karıştırma
5) SABRETMESİNİ BİL.
Son 1 haftadır bunları tam anlamıyla uyguluyorum. Şu an güzel gidiyor. Herkese bol kazançlar..